poniedziałek, 28 kwietnia 2014

KONKURS

Z okazji 40 000 wyświetleń postanowiłam zrobić jakiś konkurs. Do wygrania są autografy Kuby Błaszczykowskiego, Łukasza Wiśniewskiego, Michała Ruciaka, Patryka Czarnowskiego i Dicka Koyya (siatkarzy zdobyłam osobiście).Kto chce wziąć udział musi wybrać ze swojej kolekcji autograf, który jest dla Was najcenniejszy. Wyślijcie zdjęcie podpisu na moją skrzynkę pocztową i napiszcie, dlaczego uważacie, że jest to "perełka" w Waszej kolekcji. Macie na to czas do 10 maja, następnego dnia ogłoszę wyniki. Osoba która zajmie 1 miejsce będzie mogła wybrać 2 autografy spośród 5, druga osoba również 2 autografy (z tych które zostaną) 3 miejsce zostanie nagrodzone 1 autografem. Mój e mail : 11ol12@wp.pl







3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Olivio!
    Zgłaszam się do konkursu, właśnie wysłałem maila. Daj proszę znać czy nie było problemów z otwarciem, bo mail jest ,,ciężki" (duży plik)
    Pozdrawiam
    Mat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !