czwartek, 30 stycznia 2014

Małgorzata Kożuchowska

Dzisiaj autograf od świetnej aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej. Najbardziej znana z "M jak miłość" czy "Rodzinka.pl". Grała także w "Dlaczego nie !", "Prawo Agaty". Wysłałam swoje zdjęcie i kopertę zwrotną ze znaczkiem. Po 21 dniach otrzymałam moje zdjęcie i jeszcze jedno od Pani Małgosi. Pisałam na Teatr Narodowy.

Mam do Was ogromną prośbę. Startuję w konkursie na "Blog roku 2013", dlatego proszę o głosy sms o treści F00685  na numer 7122Znak "0" to zero. Koszt sms-a to 1,23 zł (z każdego numeru można wysłać tylko jednego sms-a. Głosowanie trwa do 6 lutego do godz 12:00. Tu link do konkursu.  Bardzo dziękuję za każdy oddany głos ! 

Zapraszam na bloga Jagooowa zrobiła ona dla mnie nagłówek, który widzicie wyżej. Polecam !!




8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz !